Ο παραλήπτης έχει την υποχρέωση να ελέγξει το περιεχόμενο του δέματος αμέσως μόλις του παραδοθεί και να βεβαιωθεί ότι τα προϊόντα είναι σε καλή κατάσταση και είναι ακριβώς αυτά που παρήγγειλε. Αφού γίνει αυτό, έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στις κατωτέρω περιπτώσεις:
1) Σε περίπτωση που παραλάβατε προϊόν το οποίο έχει καταστραφεί κατά την μεταφορά ή είναι ελλαττωματικό:
Αν το εσωτερικό έχει υποστεί ζημιά υποχρεούστε να κρατήσετε και την συσκευασία στην ίδια ακριβώς κατάσταση που την παραλάβατε, μαζί με τα υλικά που υπάρχουν μέσα σε αυτήν (π.χ. φυσαλίδες-φελιζόλ), προκειμένου να την παραδώσετε στην μεταφορική εταιρεία για να γίνει πραγματογνωμοσύνη. Μαζί θα πρέπει να παραδώσετε και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (όπως π.χ. απόδειξη αγοράς). Μη τήρηση των όρων αυτών θα σημαίνει και μη αποδοχή από την πλευρά μας της αποζημίωσης ή αντικατάστασης. Στην περίπτωση του ελλαττωματικού προϊόντος υποχρεούμαστε στην αντικατάσταση του προϊόντος και αν αυτό δεν είναι δυνατό, η επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβάλατε για την αγορά του προϊόντος και τα μεταφορικά.
Στην παρούσα περίπτωση τα έξοδα επιστροφής-αλλαγής επιβαρύνουν την Εταιρία μας.
2) Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επιστρέφοντάς το στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα της αρχικής αποστολής και της επιστροφής.
Στην παρούσα περίπτωση τα έξοδα αποστολής-επιστροφής–αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη και ανέρχονται στα 3€ για παραγγελίες εντός Ελλάδος κάτω των 5 κιλών.
Από τον όρο αυτό εξαιρούνται προϊόντα τα οποία δεν είναι διαθέσιμα για άμεσα αποστολή και είναι κατόπιν παραγγελίας καθώς η προμήθειά τους γίνεται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης παραγγελίας. Στην τελευταία περίπτωση, η ακύρωση και επιστροφή των χρημάτων για παραγγελίες που έχουν τοποθετηθεί και έχουν πληρωθεί με χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας, ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης.
3) Για λόγους υγιεινής οι επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για εσώρουχα, σουτιέν, σλιπ, μαγιό, κολάν, καλσόν, κορμάκια και σκουλαρίκια καθώς και τα προϊόντα προσφοράς.
4) Δεν γίνονται δεκτές αναιτιολόγητες επιστροφές προϊόντων των οποίων η συσκευασία τους δεν έχει ταινία ασφαλείας ή ζελατίνα με την αιτιολογία ότι ο παραλήπτης άλλαξε γνώμη και θέλει άλλο προϊόν. (π.χ. lip gloss, mascara, μολύβια, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν, για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας, όπως επίσης και αρώματα, σαμπουάν, μάσκες κτλ όπου δεν μπορεί να διαπιστωθεί αν έγινε χρήση ή όχι).
Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση εντός της αρχικής συσκευασίας του, να μην έχει υποστεί φθορά και να συνοδεύεται από όλα τα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή (Δελτίο Αποστολής/Τιμολόγιο/Απόδειξη Λιανικής κ.α.), εξαίρεση στο τελευταίο φυσικά αποτελεί η περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και ήταν αναγκαία η χρήση του για να διαπιστωθεί.
Ο πελάτης οφείλει να συμπληρώσει την Φόρμα Επιστροφής εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών. Στην περίπτωση που δεν το πράξει τότε χάνει οποιοδήποτε δικαίωμά του έναντι της Εταιρείας να αξιώσει την αποστολή του ορθού προϊόντος ή αντικατάσταση αυτού με άλλο χωρίς ελαττώματα ή να ζητήσει να του επιστραφούν τα χρήματα που κατέβαλλε για την αγορά του εν λόγω προϊοντος.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε ώστε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν είναι η παρακάτω:
Συσκευάστε το προϊόν και εσωκλείστε όλα τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα που αποδεικνύουν την αρχική συναλλαγή (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης/Τιμολόγιο, Δελτίο Αποστολής).
Εντός 1-2 εργάσιμων ημέρων από την ημερομηνία παραλαβής της Φόρμα Επιστροφής που συμπληρώσατε, ο εκπρόσωπος της Εταιρίας μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να προγραμματίσει την παραλαβή της επιστροφής από τον Χώρο σας.
Παρακαλούμε φυλάξτε το απόκομμά του Voucher που σας δώσει η εταιρία Κούριερ, ο Αριθμός Αποστολής που αναγράφεται στο απόκομμά είναι απαραίτητος για την παρακολούθηση και αναζήτηση της επιστροφής σας.
Ο πελάτης έχει πάντα την απόλυτη ευθύνη της επιστροφής του προϊόντος καθώς η Εταιρία μας ως παραλήπτης δεν είναι δυνατό να κάνει αναζήτηση του πακέτου σας αν χαθεί ο Αριθμός Αποστολής.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις ή γίνει για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός των παραπάνω, η Εταιρία μας μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.
Πίστωση & Επιστροφή Χρημάτων
Σχετικά με την πίστωση της αξίας των επιστρεφόμενων ειδών υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Πίστωση:
Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ίση με την αξία του προϊόντος που επιστρέψατε με σκοπό να την χρησιμοποιήσετε για επόμενη αγορά ή αλλαγή. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή σας και έπειτα από ποιοτικό έλεγχο, ενημερώνεστε τηλεφωνικά ή με email, από το τμήμα επιστροφών μας.
Επιστροφή Χρημάτων:
Επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα με την οποία κάνατε την. Ωστόσο, η επιστροφή χρημάτων μπορεί να καθυστερήσει εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.
Ακύρωση/Τροποποίηση Παραγγελίας
Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση η τροποποίηση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:
1) Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (στάδιο Ταμείο/checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία αδειάζοντας το καλάθι (cart) σας. Στην παρούσα περίπτωση έχετε την δυνατότητα τροποποίησης της παραγγελίας σας.
2) Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (στάδιο Ταμείο/checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της εταιρείας μας, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί.
Εναλλακτικά έχετε την δυνατότητα ακύρωσης της από την σελίδα του Λογαριασμού σας, πατώντας το σύνδεσμο Παραγγελίες, όπου μπορείτε να προβείτε άμεσα στην ακύρωση της παραγγελίας.
Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία και βρίσκετε ακόμα σε στάδιο επεξεργασίας.
Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.